4g10

من هنوز نفس میکشم ... هنوز راه میرم ... هنوز میتونم ببینم ... بشنوم ... دل مرده ام رو با خودم هر جا که میرم به دوش میکشم ... مرگ تدریجی روحم رو که ذره ذره تاریک و تاریک تر میشه رو جلوی چشمام میبینم ... دیگه جرقه ی سلولهای مغزم نمی تونن فاصله ی بین سطرهای خالیه کاغذ رو پر کن ... دیگه اشکی توی چشمم نمونده که سر قبر آرزوهای مرده ام بریزم ... دیگه برام کبریتی نمونده که باهاش برگهای خشک غمم رو به آتیش بکشم و با گرمای شعله اش دلمو گرم کنم ... مدتهاست که منتظر پایان این کابوس و بیدار شدن از این خواب لعنتیم ... کابوسی که سالهاست دارم میبینم ... رویایی که بیدار شدن ازش به قیمت زندگی تموم میشه ... من هنوز راه میرم ... میبینم ... میشنوم ... نفس میکشم ... ولی زنده نیستم ... خیلی وقته مرده ام ... خیلی وقته ...

EVANESCENCE - HELLO

Playground School Bell Rings Again
Rain Clouds Come Come To Play Again
Has No One Told You She's Not Breathing?
Hello I'm Your Mind Giving You
Some One To Talk To
Hello

If I Smile And Don't Believe
Soon I Know I'll Wake From This Dream
Don't Try To Fix Me I'm Not Broken
Hello I'm The Lie Living For You So You Can Hide.
Don't Cry

Suddenly I Know I'm Not Sleeping
Hello I'm Still Here
All Thats Left Of Yesterday